JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?

Natychmiast po zaksięgowaniu przez Ciebie wpłaty na nasze konto rozpoczynamy proces realizacji zamówienia. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie zamówienia.

Z reguły wszystkie zamówienia wychodzą od nas w ciągu 48 godzin!



TERMIN OTRZYMANIA PACZKI = TERMIN WYSYŁKI + CZAS DOSTAWY

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.



JAKIE WYSTĘPUJĄ FORMY DOSTAWY?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Kurier InPost przelew
  • Kurier InPost pobranie
  • InPost Paczkomat 24/7 przelew
  • InPost Paczkomat 24/7 pobranie

ILE ZAPŁACĘ ZA PRZESYŁKĘ?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

  • Kurier InPost przelew 15 zł
  • Kurier InPost pobranie 19 zł
  • InPost Paczkomat 24/7 przelew  12 zł
  • InPost Paczkomat 24/7 pobranie 16 zł



JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).



CO TO SĄ KUPONY RABATOWE?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.



CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w Uwagach do sprzedającego należy napisać dane firmy lub osoby na która ma być wystawiona faktura Vat.



JAK ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo - kontakt@zorzaart.pl



ZŁOŻYŁEM BŁĘDNE ZAMÓWIENIE. JAK JE ANULOWAĆ?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo lub telefonicznie.



CHCĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT. CO ZROBIĆ?

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo - kontakt@zorzaart.pl, a otrzymasz od nas wytyczne, co należy zrobić w Twoim przypadku. Zazwyczaj prosimy wtedy o odesłanie przesyłki na adres:

Zorza-Art Katarzyna Musiał,
ul. Piłsudskiego 33/35/20
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Polska